czwartek, 5 maja 2016

10,9,8,7............Start

Pośrednik w obrocie nieruchomościami- zawód polegający na kojarzeniu stron transakcji (także doradztwo) przy zakupie, sprzedaży, zamianie, najmie, wynajmie nieruchomości.  To definicja z Wikipedii.
Ale bycie pośrednikiem/agentem nieruchomości to coś znacznie więcej; to połączenie wielu zawodów: detektywa, psychologa, prawnika, biznesmena, fotografa, dekoratora wnętrz, sprzątacza(kolejność przypadkowa); i jeszcze kilka funkcji by się znalazło. Jest to praca z ludźmi. Jeżeli w ogóle nie lubisz ludzi...idź na weterynarię. 
                    fotka znaleziona na Facebook- Jaśniejsza Strona Biura Nieruchomości
Żeby być dobrym pośrednikiem i zarabiać pieniądze trzeba kochać ten zawód. A uwierzcie; można ten zawód albo kochać- albo nienawidzić. Ci którzy kochają- osiągną wiele;  wyrabiając swoją markę, poznając wielu fantastycznych ludzi, docierając do miejsc niedostępnych na co dzień. Ci którzy nienawidzą- zepsują rynek, wylądują na kozetce u psychologa, a w skrajnych przypadkach  zostaną seryjnymi mordercami. Ci obojętni- odejdą i zatrudnią się jako sprzedawcy w sklepie lub wyjadą na zmywak za granicę; praca kiepska ale za to wypłata pewna...
Na imię mam Izabela (choć większość klientów zwraca się do mnie Pani Izydo), jestem pośrednikiem w obrocie nieruchomościami i kocham swoją pracę. Jest dla mnie jak narkotyk, co oznacza, że gdy mam już naprawdę dosyć, nie pomaga Tramal na ból głowy, jednak po leniwym weekendzie, urlopie, wczasach nadchodzi głód pracy, chęć nowych wyzwań i całej tej otoczki związanej z zawodem pośrednika.

Na swoim blogu uchylę Wam rąbka tajemnicy; opisze emocje ( zarówno pozytywne, jak i negatywne) jakie towarzyszą mojej pracy, przedstawię przykłady i opowiem historie na faktach, pokaże niezwykłe miejsca i interesujące detale... Ale wszystko stopniowo; wszak lubię pisać; ale tylko jak przychodzi wena...


Od dziecka przejeżdżając przez wioski i miasta, zastanawiałam się spoglądając w oświetlone okna, co kryje się za tymi murami; jaka historia, jacy ludzie, czy słychać tam śmiech, czy zimą jest ciepło, czy na Święta czuć sernik, czy ten dom lub mieszkanie tętni radością.... Teraz mogę to sprawdzić;)

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz